Archivio eventi
09.
2024
IMCA Research Seminar - Michelle Barnhart, University of Oregon
Istituto di marketing e comunicazione aziendale
09.
2024
IMCA Research Seminar - Soren Askegaard, University of Southern Denmark
Istituto di marketing e comunicazione aziendale
04.
2024
IMCA Research Seminar - Enrico Campo, Università degli Studi di Milano Statale
Istituto di marketing e comunicazione aziendale
03.
2024
IMCA Research Seminar - Domen Bajde, University of Southern Denmark
Istituto di marketing e comunicazione aziendale
02.
2024
IMCA Research Seminar - Thomas Roulet, Cambridge Judge Business School: How Pirates Became Privateers: The Legitimation of Misbehaving Actors by Social Control Agents
Istituto di marketing e comunicazione aziendale
02.
2024
IMCA Research Seminar - Marco Clemente, ZHAW School of Management and Law
Istituto di marketing e comunicazione aziendale
11.
2023
IMCA Research Seminar - Christoph Brielmaier, University of Bamberg
Istituto di marketing e comunicazione aziendale
10.
2023
IMCA Research Seminar - Liz McFall, University of Edinburgh: Space is a market device: #CovidArcadia and the pandemic conditions of emergence of digital-affective premises
Istituto di marketing e comunicazione aziendale
09.
2023
IMCA research seminar - Luis Araujo, Manchester Business School: Platform Infrastructures and the Future of Market Society
Istituto di marketing e comunicazione aziendale
05.
2023
IMCA Research Seminar - Davide Orazi, Monash University: Phygital Products: Mitigating Negative Valuations in Metaverse-first Retailing Strategies
Istituto di marketing e comunicazione aziendale
05.
2023
IMCA Research Seminar - Robert V. Kozinets, University of Southern California: Netnography today
Istituto di marketing e comunicazione aziendale
03.
2023
03.
2023
IMCA Research Seminar - Gianluca Chimenti, Stockholm School of Economics
Istituto di marketing e comunicazione aziendale
12.
2022
IMCA Research seminar - Robert Cluley, Nottingham University Business School: Working in marketing analytics: a labour process perspective
Istituto di marketing e comunicazione aziendale
11.
2022
IMCA Research Seminar - Russell Belk giving a talk on The Metaverse - Web3, crypto, nifties, and new forms of ownership
Istituto di marketing e comunicazione aziendale
10.
2022
10.
2022
IMCA Research Seminar - Massimo Airoldi, University of Milan: Algorithmic consumer culture: concepts, theories and methods
Istituto di marketing e comunicazione aziendale
05.
2022
Cerimonia di proclamazione dei diplomi della Facoltà di comunicazione, cultura e società
Decanato - Facoltà di comunicazione, cultura e società